www.zamosconline.pl - Zamość i Roztocze - wiadomości z regionu
Zamość i Roztocze - redakcja Zamość i Roztocze - formularz kontaktowy Zamość i Roztocze - linkownia stron Zamość i Roztocze - komentarze internautów Zamość i Roztocze - reklama Zamość i Roztocze - galeria foto
Redakcja Kontakt Polecamy Komentarze Reklama Fotogaleria
Witaj w czwartek, 25 kwietnia 2024, w 116 dniu roku. Pamiętaj o życzeniach dla: Marka, Jarosława, Erwiny, Kaliksta.
Kwietniowe przysłowia: Kwiecień gdy deszczem plecie, maj ustroi w kwiecie. [...]

Turystyka: Noclegi, Jedzenie, Kluby i dyskoteki, Komunikacja, Biura podróży Rozrywka: Częst. radiowe, Program TV, Kina, Tapety, e-Kartki, Puzle, Forum Służba zdrowia: Apteki, Przychodnie, Stomatologia Pozostałe: Kościoły, Bankomaty, Samorządy, Szkoły, Alfabet Twórców Zamojskich

www.zamosconline.pl Zamość i Roztocze - wiadomości z regionu


\Home > W naszym mieście


- - - - POLECAMY - - - -




Pierwsi laureaci marki regionalnej "Lubelskie"

W dniu 14 listopada br. nastąpiło uroczyste wręczenie pierwszych certyfikatów marki regionalnej najlepszym, cieszącym się zaufaniem mieszkańców Lubelszczyzny przedsiębiorstwom Lubelszczyzny. Wśród pierwszych nagrodzonych znaleźli się: producent okien i drzwi Pol-skone, Uzdrowisko Nałęczów, Spółdzielnia Pszczelarska Apis- zdobywca głównej nagrody na tegorocznych targach POLAGRA FOOD w Poznaniu, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Krasnymstawie i chełmskie przedsiębiorstwo ZOMAR S.A.

Nagrody z rąk Członka Kapituły Marki Regionalnej, Wicemarszałka Województwa Lubelskiego Krzysztofa Grabczuka odebrali:

Stanisław Adamiak - Prezes Zarządu Zomar S.A.
Tadeusz Badach - Prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Krasnymstawie
Wojciech Gucma - Prezes Zarządu Zakład Leczniczy "Uzdrowisko Nałęczów" S.A.
Radosław Janik - Prezes Zarządu Spółdzielni Pszczelarskiej APIS
Jan Szulżyk - Dyrektor Handlowy POL-SKONE Sp. z o.o.

Pierwszy etap kampanii marki regionalnej "Lubelskie" realizowany w terminie 1 września - 30 listopada br. obejmuje następujące działania:
  • Realizacja filmu reklamowego i emisja kilkudziesięciu spotów telewizyjnych
  • Reklama w 8 największych dziennikach i tygodnikach lokalnych
  • 100 billboardów na terenie województwa
  • 100 spotów radiowych
  • Mailing tradycyjny folderów i ulotek do 150 000 mieszkań
  • Mailing internetowy do 5000 liderów opinii publicznej
  • Kampania w Internecie - kilkaset tysięcy odsłon banerów i billboardów na serwisach regionalnych
  • Interaktywny serwis www.marka.lubelskie.pl
  • Szeroko rozbudowane działania z zakresu Publicity i PR w telewizji, radio, prasie oraz internecie na obszarze regionu i kraju.
Projekt budowania marki regionalnej jest działaniem długofalowym. Drugi etap kampanii towarów 2008 roku zakłada promocję towarów i usług oznaczonych marką "Lubelskie" na terenie kraju oraz Unii Europejskiej. Trwają także prace nad przygotowaniem wniosku o dofinansowanie tej kampanii ze środków UE.


Na zdjęciu od lewej: Wojciech Gucma (prezes Uzdrowiska Nałęczów), Jarosław Janik (Prezes Apisu), Jan Szulżyk (dyrektor Pol-skone), Tadeusz Badach (prezes OSM Krasnystaw), Stanisław Adamiak (prezes Zomar oddział Lublin) oraz Krzysztof Grabczuk (Członek Zarządu Województwa Lubelskiego), Jacek Sobczak Wicemarszałek Województwa Lubelskiego).


autor / źródło: Teresa Madej
fot. Jacek Babicz /Kurier Lubelski
dodano: 2007-11-17 przeczytano: 11913 razy.












- - - - POLECAMY - - - -




Zamość i Roztocze - wiadomości z regionu - Twoje źródło informacji

Wykorzystanie materiałów (tekstów, zdjęć) zamieszczonych na stronach www.zamosconline.pl wymaga zgody redakcji portalu!

Domeny na sprzedaż: krasnobrod.net, wdzydze.net, borsk.net, kredki.com, ciuchland.pl, bobasy.net, naRoztocze.pl, dzieraznia.pl
Projektowanie stron internetowych, kontakt: www.vdm.pl, tel. 604 54 80 50, biuro@vdm.pl
Startuj z nami   Dodaj do ulubionych
Copyright © 2006 by Zamość onLine All rights reserved.        Polityka prywatności i RODO Val de Mar Systemy Komputerowe --> strony internetowe, hosting, programowanie, bazy danych, edukacja, internet