|
Zamojski Tydzień Fotografii Młodych - programTegoroczna - już trzecia - edycja Zamojskiego Tygodnia Fotografii Młodych przybrała bardzo szeroką formułę. W ramach ZTFM zostanie otworzonych 13 wystaw, nie zabraknie spotkań z ciekawymi osobami.
Program
1. 17.09.2007 r. poniedziałek
godzina 14.00 "W mgnieniu słońca"
II LO im. M. Konopnickiej w Zamościu, ul. Partyzantów 68
Wojtek Kwiatkowski
godzina 16.00 "Najlepsze zdjęcie młodych"
Zamojska Galeria Młodych "Okrąglak", ul. Wyszyńskiego 28 a
wystawa pokonkursowa
2. 18.09.2007 r. wtorek
godzina 15.00 "Portret"
Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Kamienna 20
Maciek Rodzik
godzina 17.00 "The land of wealth and freedom" (Kraj dobrobytu i wolności)
Zamojski Dom Kultury (korytarz) ul. Partyzantów 13
Bartek Szadurski
spotkanie z Markiem Jaworem - autorem albumu "Zamość"
3. 19.09.2007 r. środa
godzina 15.00 "Kwadratura koła"
Liceum Plastyczne im. B. Morando, ul. Pereca 17
Maciek Rodzik
od 13.00 do 18.00 "Interpretacje dworcowe"
Dworzec PKS
finał projektu "Rzeczywistość twórcza" - wystawa zbiorowa pracowni "Negatyw"
4. 20.09.2007 r. czwartek
godzina 15.00 "Makroogród"
Zamojski Dom Kultury (sala klubowa), ul. Partyzantów 13
Ola Głębocka
godzina 17.00 "3600 sekund" - fotografia otworkowa
"Salon Artystyczny" Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna, Koszary 8
Paweł Wojtas
spotkanie ze Stanisławem Orłowskim - wykład na temat fotografii otworkowej
5. 21.09.2007r. piątek
godzina 15.00 "Dziewięć"
Galeria Ratusz, Rynek Wielki 13
Małgosia Frączek
od 17.00 do 20.00 "Abstrakcje"
wystawa towarzysząca - pracownia Negatyw, ul Zamoyskiego 18 (piwnica)
Andrzej Pogudz
6. 22.09.2007 r. sobota
godzina 12.00 "Magia nocy"
Corner Pub, ul. Żeromskiego 6
Adrian Chachuła
godzina 16.00 "Wachlarz osobliwości"
kawiarnia Piąta Strona Świata, ul. Zamenhoffa 12
Ania Hajduk
7. 23.09.2007 r. niedziela
godzina 12.00 "Dziecięce ścieżki"
Zamojski Dom Kultury (kawiarnia) ul. Partyzantów 13
Dorota Hryciuk autor / źródło: Wojciech Kapuściński dodano: 2007-09-06 przeczytano: 2992 razy.
Zobacz podobne:
Warto przeczytać:
|
|
|
|